CFGM_2n_Atenció
a persones en situació de dependència
La
primera estratègia d'avaluació consistirà en constatar l'estat de
coneixements
previs
de
l'alumne en començar la nova situació d'aprenentatge a través
d'una avaluació inicial que consistirà en una prova oral.
Per
avaluar l’aprenentatge de l’alumne, anotarem al llarg del curs
els resultats de les activitats d’ensenyament-aprenentatge.
Aquestes inclouen activitats de procediments (exercicis pràctics) i
de fets (el vocabulari , la gramàtica associada al desenvolupament
correcte del treballs pràctics) tant a nivell de comprensió com
d’expressió oral i escrita, i d’actituds. Es valorarà també
l’interès, atenció, integració i participació de l’alumne en
les activitats fetes a classe i a casa, tant les individuals com les
que es fan en parelles i en grups. Els alumnes seran avaluats també
mitjançant diferents proves que farem al llarg del curs per tal de
saber si han assolit els continguts de procediments i de fets a
nivell de comprensió oral i escrita i d'expressió oral i escrita.
La
nota final del crèdit serà la que resulti de fer la mitja dels tres
nuclis formatius. Si la mitjana és inferior a 5 caldrà fer una
prova de recuperació.
►Consideracions
generals per a l’avaluació.
-
Hi haurà una prova oral a l’inici de curs.
-
Dos exàmens per trimestre : el 1r a meitat del trimestre i el 2n al final. Si l’alumne no es presenta el dia de l’examen haurà de portar un justificant al professor.
-
S’han de fer totes les tasques encomanades en la data que el professor hagi establert. En cas de no presentar-les es baixarà la nota.
-
S’ha d’assistir al 80% de les classes per poder aprovar l’assignatura.►Criteris de qualificacióL'avaluació de l'alumnat serà continuada, amb l’observació sistemática del treball de l’alumne i valorant l'adquisició dels resultats d’aprenentatge establerts a la programació de la unitat formativa del mòdul.Per tal d'optar a l'avaluació continuada cal haver assistit al 80% de les classes com a mínim.Per superar el Mòdul professional, cal que la suma ponderada dels resultats d’aprenentatge sigui com a mínim de 5. Cal treure una nota mínima de 4 en cada apartat dels resultats d’aprenentatge perquè es pugui comptabilitzar. Així doncs la qualificació del mòdul professional s’obté segons la següent ponderació:QUF1= 0,30RA1 (Use of E) + 0,20RA2 (S) + 0,20RA3 (R) + 0,10RA4 (W) + 0,20RA5 (Tasks)QM13= 100% UF 1QualificacionsInstruments d’Avaluació (%)NF1Tasques20%Examen 140%Examen 240%NF2Tasques20%Examen 340%Examen 440%NF3Tasques20%Examen 540%Examen 640%100%UF 1 = 33’3% NF1 + 33’3% NF 2 + 33’3% NF 3Dins cada NF hi haurà una sèrie d’exàmens i de treball, valorant:Exàmens 80%Treball 20%• Tasques• Actitud i treball a l’aulaLa nota final del mòdul és el resultat de la mitja dels 3 NF. Si la mitja es inferior a 5, els alumnes tindran una nota global del mòdul d’insuficient i hauran de realitzar una prova escrita extraordinària.►Criteris de recuperacióL’alumne que no hagi superat un NF haurà de lliurar al professor totes les activitats encomanades durant el NF i realitzar activitats complementàries i de reforç per assolir els continguts o bé fer un examen de recuperació segons el criteri del professor.La recuperació del mòdul és realitzarà de forma extraordinària segons calendari fixat per la direcció. (juny)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada